e-Walizki

0

Brak produktów

  • Dostawa

    0,00 zł
  • Suma

    0,00 zł

Usługi> Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

Strona główna > Usługi> Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

 

Naprawa walizek, plecaków i toreb podróżnych

Serwis e-walizki.pl prowadzi profesjonalne usługi w zakresie konserwacji i naprawy toreb oraz pozostałego sprzętu bagażowego dla firm oraz osób prywatnych na terenie całej Polski m.in takich marek jak Samsonite, Delsey, Rimova, Bubule, Puccini, TopMove, HEYS oraz wielu innych.

Naprawiamy: plecaki, toreby podróżne, walizki teczki, dyplomatki, torebki
Wymieniamy: kółka, suwaki, rączki, stelaże, podszewki, zamki.

Zgłoszenie stacjonarne
Zapraszamy do naszych serwisów stacjonarnych

- e-walizki.pl Al. Krakowska 264  02-210 Warszawa

czynny pon-pt: 9:0018:00               tel. (22)2501145

-e-walizki.pl ul.Kościuszki 65       26-500 Szydłowiec

czynny pon-pt 8:00-16:00               tel. 502073503

Zgłoszenie wysyłkowe na terenie calego kraju

Zapraszamy do skorzystania z naszergo serwisu wysyłkowego. Proszę wysyłać nam zdjęcie uszkodzenia na adres mailowy sklep@e-walizki.pl. W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo wycenę oraz procedurę zwiazaną z przyjazdem naszego kuriera.                  

! Jeśli jesteś z Warszawy zapytaj o nasz serwis specjalny!

Zgłoszenie telefoniczne

Usługę mogą Państwo zamówić telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 22 250 11 45

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon-pt 9:00-18:00

 Zgłoszenie mailowe

Zapraszamy do zgłaszania uszkodzeń drogą elektroniczną wysyłając e-maila na adres: sklep@e-walizki.pl. Przyjęte przez nasz punkt serwisowy zlecenie zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji przez pracownika punktu serwisowego, który skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.

  • Nasza oferta to profesjonalna, wysyłkowa napraw toreb podróżnych oraz walizek  na terenie całej Polski;

  • Sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany ;

  • Każda usługa naprawy objęta jest 3 miesięczną gwarancją;

  • Świadczymy usługi dla klientów indywidualnych oraz firm;

  • Wystawiamy  faktury VAT;

  • Wydajemy opinie, ekspertyzy i wyceny napraw.

 Jak wysłać produkt do Wysyłkowego Serwisu Walizek?

 Krok 1. Zgłoszenie

  • Zgłoszenia wysyłane są drogą mailową. W temacie wiadomości należy wpisać SERWIS, a w treści wiadomości należy wpisać numer telefonu kontaktowego oraz rodzaj usterki. Dla szybszego i łatwiejszego określenia problemu można dołączyć zdjęcie uszkodzenia w formie elektronicznej.

  • Usterkę można zgłosić również telefonicznie pod numerem +48 22 250 11 45

 Krok 2. Wysyłka

  1. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem (wysyłając maila lub telefonując) w celu określenia wstępnej diagnozy i szacowanych kosztów. Po tym kroku przesyłkę należy bezpiecznie spakować, umieszczając w środku kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. przesyłka odebrana zostanie za pośrednictwem kuriera.

  3. Wskazówki jak bezpiecznie zapakować przesyłkę:
  • produkt należy wysłać w opakowaniu kartonowym, które zapewni maksymalne bezpieczeństwo wysyłanego produktu;

  • paczka musi mieć regularne kształty, a jej wymairy nie powinny przekroczyć 140/40/60 cm
  • przesyłka powinna zostać dokładnie zeklejona, dzięki czemu nie ulegnie dalszemu uszkodzeniu podczas transportu.

 Krok 3. Naprawa

Państwa przesyłka trafia do naszego serwisu, gdzie poddawana jest szczegółowej diagnozie. Po oszacowaniu naprawy kosztów decydują Państwo czy sprzęt zostaje przekazany do serwisu, czy też, na Państwa życzenie sprzęt odsyłamy bez naprawy.

Po zrealizowanej usłudze serwisowej walizki informujemy Państwa o stanie usługi, oraz określamy warunki dokonania płatności za usługę (przelew zwykły, pobranie).

Każda usługa serwisowa objęta jest 3 miesięczną gwarancją na naprawiony produkt.

Krok 4. Odesłanie

Pod wskazany przez Państwa adres wysyłamy produkt nawet w ciągu 72h od momentu przesłania produktu do naszego serwisu.

Koszty usług wysyłkowej naprway walizek

Usługa

     

Cena

Wysyłka kurierem DOOR TO DOOR - od drzwi do drzwi

     

37,00 PLN

Diagnoza usterki w przypadku naprawy

      GRATIS

Ubezpieczenie przesyłki

      GRATIS

Dodatkowa opłata za przesyłkę pobraniową

     

6,00 PLN

3 miesięczna gwarancja na naprawę

      GRATIS

Serwis specjalny na terenie Warszawy (koszt w jedną stronę)                                15,00  PLN

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Za wady, uszkodzenia oraz jakiekolwiek usterki wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Serwis E-walizki zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części na rynku lub jego zamienników oraz wszystkich niezależnych od serwisu czynników.
  3. Serwis nie zwraca wymienianych części. Uszkodzone części mogą być zwrócone klientowi tylko jeżeli wyraźnie to zaznaczy podczas oddawania produktu do serwisu.


!!PROMOCJA KWARTALNA!!

- (STYCZEŃ,LUTY, MARZEC) -


CZYSZCZENIE WALIZEK, KONSERWACJA SPECJALISTYCZNYM PREPARATEM

DO KAZDEGO SERWISU OSOBISTEGO JEDYNIE 25,00 ZŁ

* CENA UWZGLĘDNIA WIELKOŚC ORAZ STOPIEŃ ZABRUDZENIA

 

Przykładowy cennik

(wymienione ceny podane w strandardzie, koszt może ulec zmianie po oszacowaniu przez serwisanta)

 Wymiana kółek

Walizka na 4 kółkach typu SPINER:

  • Wymiana 4 kółek - 90,00 zł brutto

  • Wymiana 3 kółek - 70,00 zł brutto

  • Wymiana 2 kółek - 60,00 zł brutto

  • Wymiana 1 kółka - 40,00 zł brutto

 Walizka na 2 kółkach (kółka plastykowe lub kauczukowe)

  • Wymiana 2 kółek - 70,00 zł brutto

  • Wymiana 1 kółka - 40,00 zł brutto

 Wymiana rączki głównej

  • od 45,00 zł brutto

Wymiana stelaża

  • od 60,00 do 200,00zł zł brutto (w zależności od rodzaju uszkodzenia)

 Wymiana rączki stelażowej

  • od 40,00 zł brutto

Wymiana stopek

  • 39,00 zł brutto

 Wymiana zamka

  • od 39,00 do 130,00 zł brutto

 Ekspertyza uszkodzenia walizki dla linii lotniczych 40,00 zł brutto

 Pełny cennik

 UWAGA:

Pamiętaj, że podczas podróży twój bagaż jest także ubezpieczony. W razie zniszczenia go przez przewoźnika reklamuj go przed opuszczeniem terminala lub dworca.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia