e-Walizki

0

Brak produktów

  • Dostawa

    0,00 zł
  • Suma

    0,00 zł

Usługi> Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

Strona główna > Usługi> Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

Serwis i naprawa walizek, toreb podróżnych oraz plecaków

Naprawa walizek, plecaków i toreb podróżnych

Właśnie wróciłeś z wakacji i odkryłeś że Twoja torba została uszkodzona na lotnisku? A może dopiero się pakujesz i nie możesz zamknąć walizki bo zamek nie działa? To już nie Twój problem – zostaw go nam!

Serwis e-Walizki.pl prowadzi profesjonalne usługi w zakresie konserwacji i naprawy toreb oraz pozostałego sprzętu bagażowego dla firm oraz osób prywatnych na terenie całej Polski m.in. takich marek jak Samsonite, Delsey, Roncato, Rimova, Puccini.

Naprawa: plecaków, toreb podróżnych, walizek, teczek, dyplomatek.
Wymiana: kółek, podszewek, suwaków, rączek, stelaży, pasków, uchwytów, zamków.

Jak działa nasz Serwis?

Informacja telefoniczna:

Usługę mogą Państwo zamówić telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 250 11 45 lub drogą elektroniczną wysyłając e-maila na adres sklep@e-walizki.pl. Przyjęte przez nasz punkt serwisowy zlecenie zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji przez pracownika punktu serwisowego, który skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.

Sposoby dostarczenia produktu przeznaczonego do naprawy:

  • siedziba Warszawa: 02-210 Warszawa, Al. Krakowska 264 (Budynek ELBUD)

  • siedziba Szydłowiec: 26-500 Szydłowiec, ul. Kościuszki 65

  • za pośrednictwem naszego pracownika, który odbierze uszkodzony produkt pod wskazanym przez Państwa adresem w ramach Warszawy i okolic (opcja ta jest dodatkowo płatna w obie strony 30,00 zł brutto, w jedną stronę 15,00 zł brutto)

  • dla osób spoza Warszawy i Szydłowca stworzyliśmy wysyłkowy serwis naprawy działający na terenie całej Polski

 Wysyłkowy serwis toreb, plecaków i naprawa walizek na terenie całej Polski:

  • Nasza oferta to profesjonalna, wysyłkowa napraw toreb podróżnych na terenie całej Polski;

  • Sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany (czas trwania diagnozy ok. 1 dzień roboczy);

  • Każda usługa naprawy za pośrednictwem e-walizki.pl objęta jest 3 miesięczną gwarancją;

  • Świadczymy usługi dla klientów indywidualnych oraz firm;

  • Wystawiamy faktury VAT;

  • Wydajemy opinie i wyceny napraw.

 Usługa wysyłkowej naprawa walizek działa na zasadzie usługi DOOR TO DOOR – czyli od drzwi do drzwi.

 Jak wysłać produkt do Wysyłkowego Serwisu Walizek?

 Krok 1. Zgłoszenie

  • Zgłoszenia wysyłane są drogą mailową. W temacie wiadomości należy wpisać SERWIS, a w treści wiadomości należy wpisać numer telefonu kontaktowego oraz rodzaj usterki. Dla szybszego i łatwiejszego określenia problemu można dołączyć zdjęcie uszkodzenia w formie elektronicznej.

  • Usterkę można zgłosić również telefonicznie pod numerem +48 22 250 11 45

 Krok 2. Wysyłka

  1. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem (wysyłając maila lub telefonując) w celu określenia wstępnej diagnozy i szacowanych kosztów. Po tym kroku przesyłkę należy bezpiecznie spakować, umieszczając w środku kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. przesyłka odebrana zostanie za pośrednictwem kuriera.

  3. Wskazówki jak bezpiecznie zapakować przesyłkę:
  • produkt najlepiej wysłać w opakowaniu, które zapewni maksymalne bezpieczeństwo wysyłanego produktu;

  • jeśli nie posiadają Państwo odpowiedniego opakowania produkt należy owinąć folią izolującą.

  • przesyłka powinna zostać dokładnie zeklejona, dzięki czemu nie ulegnie dalszemu uszkodzeniu podczas transportu.

 Krok 3. Naprawa

Państwa przesyłka trafia do naszego serwisu, gdzie poddawana jest szczegółowej diagnozie. Po oszacowaniu naprawy kosztów decydują Państwo czy sprzęt zostaje przekazany do serwisu, czy też, na Państwa życzenie sprzęt odsyłamy bez naprawy.

Po zrealizowanej usłudze serwisowej walizki informujemy Państwa o stanie usługi, oraz określamy warunki dokonania płatności za usługę (przelew zwykły, pobranie).

Każda usługa serwisowa objęta jest 3 miesięczną gwarancją na naprawiony produkt.

Krok 4. Odesłanie

Pod wskazany przez Państwa adres wysyłamy produkt nawet w ciągu 72h od momentu przesłania produktu do naszego serwisu.

Koszty usług wysyłkowej naprway walizek

Usługa

     

Cena

Wysyłka kurierem DOOR TO DOOR - od drzwi do drzwi

     

34,50 PLN

Diagnoza usterki w przypadku naprawy

      GRATIS

Ubezpieczenie przesyłki

      GRATIS

Dodatkowa opłata za przesyłkę pobraniową

     

4,50 PLN

3 miesięczna gwarancja na naprawę

      GRATIS

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Za wady, uszkodzenia oraz jakiekolwiek usterki wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Serwis E-walizki zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części na rynku lub jego zamienników oraz wszystkich niezależnych od serwisu czynników.
  3. Serwis nie zwraca wymienianych części. Uszkodzone części mogą być zwrócone klientowi tylko jeżeli wyraźnie to zaznaczy podczas oddawania produktu do serwisu.

 Przykładowy cennik

 Wymiana kółek

Walizka na 4 kółkach typu SPINER:

  • Wymiana 4 kółek - 87,00 zł brutto

  • Wymiana 3 kółek - 77,00 zł brutto

  • Wymiana 2 kółek - 57,00 zł brutto

  • Wymiana 1 kółka - 37,00 zł brutto

 Walizka na 2 kółkach (kółka plastykowe lub kauczukowe)

  • Wymiana 2 kółek - 65,00 zł brutto

  • Wymiana 1 kółka - 39,00 zł brutto

 Wymiana stelaża

  • od 60,00 do 200,00zł zł brutto (w zależności od rodzaju uszkodzenia)

 Wymiana stopek

  • 39,00 zł brutto

 Wymiana zamka

  • od 39,00 do 130,00 zł brutto

 Ekspertyza uszkodzenia walizki dla linii lotniczych 40,00 zł brutto

 Pełny cennik

 UWAGA:

Pamiętaj, że podczas podróży twój bagaż jest także ubezpieczony. W razie zniszczenia go przez przewoźnika reklamuj go przed opuszczeniem terminala lub dworca.

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia