0 0.00

Naprawa walizek

Serwis e-walizki.pl prowadzi profesjonalne usługi w zakresie konserwacji i naprawy toreb oraz pozostałego sprzętu bagażowego dla firm oraz osób prywatnych na terenie całej Polski m.in takich marek jak Samsonite, Delsey, Rimova, Bubule, Puccini, TopMove, HEYS oraz wielu innych.

 

 

Naprawiamy: plecaki, torby podróżne, walizki teczki, dyplomatki, torebki
Wymieniamy: kółka, suwaki, rączki, stelaże, podszewki, zamki.

 

 

 

Zgłoszenie stacjonarne

Zapraszamy do naszych serwisów stacjonarnych

 

 

 

  • Al. Krakowska 264 02-210 Warszawa
    czynny pon-pt: 9:00 – 18:00
    tel. (22)2501145

 

 

  • ul.Kościuszki 65 26-500 Szydłowiec
    czynny pon-pt 8:00 – 16:00
    tel. 502073503

 

 

Zgłoszenie wysyłkowe na terenie całego kraju

 

 

Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu wysyłkowego.

Proszę wysyłać nam zdjęcie uszkodzenia na adres mailowy sklep@e-walizki.pl. W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo wycenę oraz procedurę związaną z przyjazdem naszego kuriera.

! Jeśli jesteś z Warszawy zapytaj o nasz serwis specjalny!

 

 

Zgłoszenie telefoniczne

 

 

Usługę mogą Państwo zamówić telefonicznie pod numerem telefonu:

  • + 48 22 250 11 45

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon-pt 9:00-18:00

 

 

 

Zgłoszenie mailowe

 

 

Zapraszamy do zgłaszania uszkodzeń drogą elektroniczną wysyłając e-maila na adres: sklep@e-walizki.pl. Przyjęte przez nasz punkt serwisowy zlecenie zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji przez pracownika punktu serwisowego, który skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i wyznaczenia terminu naprawy.

 

 

Nasza oferta to profesjonalna, wysyłkowa napraw toreb podróżnych oraz walizek na terenie całej Polski;

 

 

  • Sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany ;
  • Każda usługa naprawy objęta jest 3 miesięczną gwarancją;
  • Świadczymy usługi dla klientów indywidualnych oraz firm;
  • Wystawiamy faktury VAT;
  • Wydajemy opinie, ekspertyzy i wyceny napraw.

 

 

 

Jak wysłać produkt do Wysyłkowego Serwisu Walizek

 

 

Krok 1. Zgłoszenie

 

Zgłoszenia wysyłane są drogą mailową. W temacie wiadomości należy wpisać SERWIS, a w treści wiadomości należy wpisać numer telefonu kontaktowego oraz rodzaj usterki. Dla szybszego i łatwiejszego określenia problemu można dołączyć zdjęcie uszkodzenia w formie elektronicznej.

Usterkę można zgłosić również telefonicznie pod numerem +48 22 250 11 45

 

 

Krok 2. Wysyłka

 

Po otrzymaniu zgłoszenia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem (wysyłając maila lub telefonując) w celu określenia wstępnej diagnozy i szacowanych kosztów. Po tym kroku przesyłkę należy bezpiecznie spakować, umieszczając w środku kartkę ze swoimi danymi kontaktowymi.

Przesyłka odebrana zostanie za pośrednictwem kuriera.

 

Wskazówki jak bezpiecznie zapakować przesyłkę:

 

  • produkt należy wysłać w opakowaniu kartonowym, które zapewni maksymalne bezpieczeństwo wysyłanego produktu;
  • paczka musi mieć regularne kształty, a jej wymiary nie powinny przekroczyć 140/40/60 cm
  • przesyłka powinna zostać dokładnie zaklejona, dzięki czemu nie ulegnie dalszemu uszkodzeniu podczas transportu.

 

 

Krok 3. Naprawa

 

Państwa przesyłka trafia do naszego serwisu, gdzie poddawana jest szczegółowej diagnozie. Po oszacowaniu naprawy kosztów decydują Państwo czy sprzęt zostaje przekazany do serwisu, czy też, na Państwa życzenie sprzęt odsyłamy bez naprawy.

Po zrealizowanej usłudze serwisowej walizki informujemy Państwa o stanie usługi, oraz określamy warunki dokonania płatności za usługę (przelew zwykły, pobranie).

Każda usługa serwisowa objęta jest 3 miesięczną gwarancją na naprawiony produkt.

 

 

Krok 4. Odesłanie

 

Pod wskazany przez Państwa adres wysyłamy produkt nawet w ciągu 72h od momentu przesłania produktu do naszego serwisu.

 

Koszty usług wysyłkowej naprawy walizek

 

 

  • Wysyłka kurierem DOOR TO DOOR – od drzwi do drzwi            – 37,00 PLN
  • Diagnoza usterki w przypadku naprawy                                         – GRATIS
  • Ubezpieczenie przesyłki                                                                      GRATIS
  • Dodatkowa opłata za przesyłkę pobraniową                                    6,00 PLN
  • 3 miesięczna gwarancja na naprawę                                                 GRATIS
  • Serwis specjalny na terenie Warszawy (koszt w jedną stronę)   – 15,00 PLN

 

 

Odpowiedzialność

 

 

Za wady, uszkodzenia oraz jakiekolwiek usterki wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.

Serwis E-walizki zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części na rynku lub jego zamienników oraz wszystkich niezależnych od serwisu czynników.

Serwis nie zwraca wymienianych części. Uszkodzone części mogą być zwrócone klientowi tylko jeżeli wyraźnie to zaznaczy podczas oddawania produktu do serwisu.

 

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem serwisu.

 

 

 

Przykładowy cennik

(wymienione ceny podane w standardzie, koszt może ulec zmianie po oszacowaniu przez serwisanta)

 

 

 

Wymiana kółek

 

Walizka na 4 kółkach typu SPINER:

 

  • Wymiana 4 kółek – 90,00 zł brutto
  • Wymiana 3 kółek – 70,00 zł brutto
  • Wymiana 2 kółek – 60,00 zł brutto
  • Wymiana 1 kółka – 40,00 zł brutto

 

 

Walizka na 2 kółkach (kółka plastykowe lub kauczukowe)

 

  • Wymiana 2 kółek – 70,00 zł brutto
  • Wymiana 1 kółka – 40,00 zł brutto

 

 

Wymiana rączki głównej

 

  • od 45,00 zł brutto

 

 

Wymiana stelaża

 

  • od 60,00 do 200,00zł zł brutto (w zależności od rodzaju uszkodzenia)

 

 

Wymiana rączki stelażowej

 

  • od 40,00 zł brutto

 

 

Wymiana stopek

 

  • 39,00 zł brutto

 

 

Wymiana zamka

 

  • od 39,00 do 130,00 zł brutto

 

 

Ekspertyza uszkodzenia walizki dla linii lotniczych

 

  • 40,00 zł brutto ( w języku polskim)
  • 50 zł brutto (dwujęzyczna)

Newsletter

Zapisz się do newslettera a otrzymasz 6% Rabatu

[responsive-menu menu="menu-glowne"]